Věrnostní program

Argo Team software podporuje věrnostní programy pro internetové a kamenné obchody, obchodní domy a služby. Podmínkou pro implementaci věrnostního programu je možnost identifikace zákazníka a jeho transakci.

Zatímco v internetovém obchodu vždy máte e-mail a poštovní adresu zákazníka k dispozici, v kamenných obchodech potřebujete zavést věrnostní karty.

Věrnostní karty lze používat pro věrnostní programy založené na slevách nebo odměnách. Slevový věrnostní program je založen na automatickém výpočtu slev na základě částky, kterou zde zákazník se slevovou kartou v minulosti utratil.

Věrnostní program založený na odměnách je zvlášť užitečný pro obchodní centra. Na základě částky nákupu zákazníka se automaticky spočítají body. Jakmile zákazník nasbírá určitý počet bodů, má nárok na hodnotnou cenu.

Důležité účinky věrnostního programu:

  1. Do systému se zaregistrují kontaktní informace zákazníka (adresa, e-mail, telefon) a ty pak lze používat pro aktivní komunikaci, marketingové kampaně a udržení zákazníků.
  2. Lze shromažďovat i další údaje o zákaznících (např. datum narození, velikost bot atd.…)
  3. Zákaznické transakce se registrují a jsou k dispozici pro analýzu dat.

Na základě údajů o zákaznících a prodejích lze uplatňovat metody pokročilé analýzy dat, které umožní:

  1. Hledat modely chování a využívat je pro udržení zákazníků a marketingové kampaně zaměřené na podporu prodeje.
  2. Členit zákazníky podle jednotlivých segmentů a používat demografické charakteristiky a preference zákazníků cílového segmentu pro akvizici zákazníků. Kritéria pro segmentaci zákazníků se pak mohou použít pro velmi účinné reklamní kampaně na Facebook.

Produkty

Pokladna s integrovaným modulem pro zákaznické karty
Věrnostní program pro obchodní centra
Věrnostní program - symbol

Software pro věrnostní program

Potřebujete software pro registraci zákazníků a spočítaní bodů pro svůj věrnostní program?

Pokladna

Potřebujete PC-pokladnu s podporou věrnostních karet?