• Podpora prodeje

    Chcete-li navrhnout a realizovat úspěšnou marketingovou a prodejní strategii, je třeba sledovat zejména následující ukazatele:

    - vlastní zákazníky, jejich zvyky, preference a vzorce chování,
    - své produkty,
    - trh, sezónnost a další vlivy prostředí,
    - vliv umístění prodejen v reálném nebo virtuálním prostoru (internet),
    - závislosti všech uvedených faktorů.

    Čtěte více »

  • Udržení zákazníků

    Na současném vysoce konkurenčním trhu s nízkými maržemi může být udržení vysoce ziskových zákazníků klíčovou strategií, která vašemu podnikání umožní přežívat nebo dokonce vzkvétat. Je daleko méně nákladné opečovávat své stávající zákazníky a prodat jim více služeb či produktů, než získat nového zákazníka s jedním nákupem. Je již všeobecně známo, že udržení jednoho zákazníka je pětkrát výhodnější než získání nového.

    K úspěšnému udržení zákazníků je třeba v rámci programu odstranit tři hlavní problémy.

    Čtěte více »

  • Věrnostní program

    Naše podpora vašeho věrnostního programu začíná zavedením zákaznických karet.

    Záleží jen na vašich potřebách, zda zvolíte slevy na nákup, sbírání bodů a následné odměny, nebo jiný způsob motivace.

    Analýza dat získaných pomocí věrnostního programu umožňuje přizpůsobit vaši službu nebo nabídku produktů přesně podle zákaznických preferencí.

    Čtěte více »

  • Customer Acquisition

    Získávání zákazníků

    Naše služby, které můžete využít pro získávání zákazníků jsou tyto:

    1. Direkt mail marketing
    2. E-mail marketing
    3. Optimalizace pro vyhledávače, optimalizace webových stránek, internetový marketing
    4. Analýza vašich interakcí se zákazníky za účelem získávání znalostí o jejich chovaní, preferencích, podnětech, na které reagují, apod.

    Čtěte více »

Udržení zákazníků

Jak se dozvíte, kdy služba selhala, případně že vás zákazník chce opustit? Pomůžeme vám najít odpověď.

Zvýšení návštěvnosti

Máte zájem přilákat na své webové stránky více návštěvníků?
S tím Vám můžeme pomoci!