Data Driven Marketing

Myšlenka data driven marketingu spočívá v efektivním využití stávajících dat z POS a eShop, která již sama o sobě obsahují cenné informace umožňující předpovědět reakci zákazníka na konkrétní marketingovou nabídku. Jestliže se vhodně zkombinují data prodejních transakcí (datum a čas pořízení, lokace prodejny, cena, slevy, zákaznické karty) s charakteristikami výrobku (kategorie výrobků, ceny, značky, materiály, barvy, atd.), lze následně analyzovat aktivitu spotřebitelů a vytvořit si profily chování. Principem data driven marketingu je sledovat aktivitu spotřebitelů a v době, kdy patrně hodlají koupit další zboží dané kategorie, jim poslat nabídku, kterou by mohli přijmout, a utratit tak své peníze ve vašem obchodě a ne u konkurence.

DDM Diagram Simple

Vyhodnocení kampaně

Sledujete, která reklama dlouhodobě generuje vyšší zisk?

Rentabilní Direct Mail

Vzdali jste se zasílání katalogů, protože není rentabilní? Chcete vědět, kdy a kterým zákazníkům se vyplatí katalog poslat?

Udržení zákazníků

Argo Team vám pomůže vytvořit mechanismus pro včasné odesílání e-mailů se speciální nabídkou určenou pro udržení zákazníků uvažujících o odchodu.